dijous, 25 de novembre del 2010

A SOTA DE LA CATIFA


Versió 1


Van passar dues setmanes i va tornar a succeir: a sota de la catifa hi havia un ratolí.Vaig començar a donar-li cops amb la cadira, però no es moria.


Després d’una estona, el ratolí va sortir de la catifa i em va fer molta pena, tenia la cara plena de ferides. El pobre ratolí va intentar escapar, però mentre corria es va donar un cop amb la taula. Vaig riure tant que el ratolí va aprofitar per fugir.


Al dia següent va tornar amb tota la seva família. Em van començar a perseguir i vaig trucar a la veïna, de vuitanta-dos anys, que amb la seva bossa els va aniquilar a tots.


Álex


Versió 2


Van passar dues setmanes i va tornar a succeir...


Un dia, mentre estava al sofà mirant la tele, vaig veure un bony al terra, a sota de la catifa. Amb molta curiositat vaig aixecar-la per veure que era i, quan estava aixecada, vaig descobrir que no hi havia res.


Vaig decidir anar a l’oculista, per veure si el que em passava era que tenia problemes de visió. I... així era. En un ull veia un 5% menys. L’oculista em va donar unes ulleres i, a partir d’aquell moment, no vaig tornar a veure mai més aquell misteriós bony voltant per sota de la catifa.


Aida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada